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- EUR/USD:1.11977+0.00162 (+0.14%)
- Natural Gas:3.4065-0.1465 (-4.12%)
- UK 100:8,560.05-33.15 (-0.39%)
- GBP/JPY:194.154-0.34200 (-0.18%)
- WTI Oil:61.896-1.875 (-2.94%)
- USD/JPY:146.183-0.45700 (-0.31%)
- S&P 500:5,892.58+6.03 (+0.10%)
- AUD/USD:0.64439+0.00169 (+0.26%)
- Silver:32.14-0.8155 (-2.47%)
- USD/CAD:1.39674-0.00114 (-0.08%)
- Corn:4.383+0.028 (+0.64%)
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Norvegia Fiducia Dei Consumatori
Ultima pubblicazione
giu 30, 2025
Attuale
-16.4
Unità in
Points
Precedente
-13.4
Frequenza
Trimestrale
Prossima pubblicazione
ago 14, 2025
Orario di pubblicazione
2 Mesi 30 Giorni 4 Ore
Il più alto | Il più basso | Media | Intervallo date | Fonte |
34.9 mar 1997 | -36.8 dic 2022 | 11.99 Points | 1992-2025 | Finans Norge & Kantar TNS |
l'indicatore del sentimento economico dei consumatori misura il livello di ottimismo dei consumatori riguardo l'economia. Le domande si focalizzano sull'attuale situazione economica e finanziaria, sulle intenzioni di risparmio e sugli sviluppi previsti riguardanti: indici dei prezzi al consumo, situazione economica generale e importanti acquisti di beni durevoli.
Ultimi aggiornamenti
Norway's consumer confidence indicator fell to -16.4 in the second quarter of 2025, from a downwardly revised -13.4 in the previous quarter. This marked the thirteenth consecutive quarter of negative sentiment and at the sharpest pace since the third quarter of 2024, as consumers turned pessimistic about the country's economy next year (-21.2 vs 5.1 in Q1), and became even more negative about the past year (-52 vs -35.2). In addition, households showed decreased confidence in their financial situation for the coming year (21.5 vs 15.7), while their perception of the timing for making large purchases became less unfavorable (-14.5 vs -33).
Cronologia Norvegia Fiducia Dei Consumatori
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